USLUGE
Trening prodaje
Ciljevi seminara
Predstavljene su najvažnije prodajne tehnike. Seminar je isključivo usmjeren na praksu i podučava strategije za učinkovito, uspješno orijentirano prodajno ponašanje. Vrhunska izvedba prodaje pretpostavlja da je svaki prodavač dobro informiran o sebi i svom utjecaju na kupce. Seminar nudi važne prijedloge za to.
Sadržaj programa
- Planiranje i priprema prodajnog koraka
- Faze razgovora o prodaji: dobrodošlica, kontakt, informacije, argumentacija, razgovor o cijenama, prigovori, zaključak
- Zašto su kupčeva pažnja i uvažavanje presudni za kupnju?
- Prodavač kao upravitelj emocija i odnosa
- Kako prodavač čini da se kupac osjeća dobro?
- Povećanje socijalnih vještina kao preduvjet uspješne prodaje i savjeta
- Retorika prodaje i tehnike ispitivanja
- Prigovori i tehnike zaključivanja
- Govor tijela u prodajnom koraku
- Razgovor o cijeni i otpor cijenama
- Vrste kupaca i njihov tretman
- Tehnike mature: Putovi do uspješne mature
- NLP u prodaji (Kako savjetuju vrhunski prodavači?)
- Kako stvarate simpatiju i povjerenje?
- Kako se možete dobro prodati?
- Kako zajedno s kupcem razvijate kreativna rješenja?
- Poznavanje ljudske prirode: ključ uspjeha u prodaji
- Kako mogu stvoriti pozitivan odnos s kupcem?
Ciljna skupina
Seminar “Trening prodaje” namijenjen je svima koji žele još uspješnije prodavati i savjetovati.


Argumentacija cijena i tehnika zatvaranja
Ciljevi seminara
Argumentacija cijena i tehnika zatvaranja središnje su točke svakog pregovora o prodaji. Pametan pristup ovdje može optimizirati rezultat. Dobra priprema povećava uspjeh.
Sadržaj programa
- Priprema rasprave o cijeni
- Argumenti cijena na pozadini promijenjenog tržišta
- Prilagodbe cijena neka budu argumentirane
- Važni argumenti za dodatnu pogodnost za kupce
- Jačanje lojalnosti kupaca
- Naglasak na usmjerenosti prema usluzi
- Povezivanje argumentacije cijena s kupnjom alokacija
- Mogućnosti povezivanja cijena s kretanjima na tržištu
- Metode za argumentirano uvjeravanje sugovornika
- Glavni prigovori i najvještije reakcije
- U razgovoru prepoznajte osobne snage i slabosti
- Aktivno slušanje, ispravna interpretacija, ciljana reakcija
- Važnost govora tijela u pregovaranju o cijenama
- Najbolji argumenti i najbolje reakcije
- Optimizacija komunikacije
- Prepoznajte buduće potrebe kupaca
- Posebna situacija kada razgovarate s glavnim kupcima
Ciljna skupina
Seminar “Argumentacija cijena i tehnika zatvaranja” namijenjen je svima koji bi željeli imati uspješnije prodajne pregovore.
Internetski marketing
Ciljevi seminara
Svijet društvenih mreža na Internetu brzo se razvija i postao je neizostavan element uspješne korporativne politike. Povećava se broj ljudi koji koriste društvene mreže, a s time i količina informacija na Internetu, što predstavlja vrijedan kapital svake tvrtke. Gdje postoji neiskorišteni potencijal kupaca, kako mogu što jeftinije doći do svoje ciljne skupine i koje komunikacijske strategije slijede moji konkurenti? Na ovom seminaru upoznat ćete najvažnije alate internetskog marketinga i razviti strategije zasnovane na konkretnim studijama slučaja o tome kako možete koristiti Facebook, Twitter, blogove i slično za svoju tvrtku.
Sadržaj programa
- Društveni mediji – što stoji iza toga?
- Tko je aktivan na webu? Trenutne brojke i prognoze o ponašanju korisnika
- Društvene mreže i njihova važnost za marketing
- Facebook, Xing, Twitter, Blogs and Co – najvažniji alati ukratko
- Blogovi: Koji su važni za vašu industriju?
- Ispravno ponašanje u društvenim mrežama: etički kodeks
- Kupac mi govori: Što nam Internet govori o zahtjevima kupaca
- Interaktivnost umjesto jednostranog dijaloga – razumijevanje i upravljanje komunikacijskim obrascima
- Učite od drugih: Kako se tvrtke potvrđuju na mreži
- Moja tvrtka na Internetu: prepoznavanje i korištenje potencijala
- Koliko je mjerljiv uspjeh na internetu? “Nadgledanje” kao važan instrument u evaluaciji
Ciljna skupina
Seminar “Online marketing” namijenjen je svima koji žele iskusiti blagodati društvenih mreža i medija iz perspektive prodaje i primijeniti ga za sebe kako bi otkrili potencijal kupaca i nove ciljne skupine koje još nisu iscrpljene.


Usredotočenje na kupca
Ciljevi seminara
Orijentacija na kupca postaje ključni čimbenik uspješnih tvrtki. Sudionici su upoznati s različitim aspektima orijentacije prema kupcima i dobivaju važne praktične prijedloge.
Sadržaj programa
Što znači orijentacija na kupca?
5 važnih principa za orijentaciju na kupca
Kako mogu postići veću orijentaciju prema kupcu?
Što je upravljanje odnosima?
Kako da bolje upoznam kupca?
Koji su motivi mojih kupaca?
Što žele moji najvažniji kupci?
Kako mogu provesti pobjedničke strategije?
Kada orijentacija prema kupcu dovodi do većeg uspjeha?
Zašto je orijentacija na kupca važna u svim područjima tvrtke?
Što je orijentacija na kupca kao proces?
Zašto postižem konkurentsku prednost orijentacijom na kupca?
Kako mogu postići blizinu kupaca?
Što znači stav intenzivnog servisa?
Trening osmijeha i susretljivost
Kako mogu strukturirati suradnju s dobavljačima i kupcima?
Kako zajedno s kupcima razvijate kreativna rješenja?
Kako brzo stvoriti simpatiju i povjerenje?
Precizan pristup ciljnoj skupini i marketing događaja
Ciljna skupina
Seminar „Orijentacija prema kupcu“ namijenjen je zaposlenicima s intenzivnim kontaktima s kupcima (terenska služba, uredski rad) koji svoj uspjeh žele još više povećati kroz orijentaciju prema kupcu.
Neuromarketing
Ciljevi seminara
Uz neuromarketing, kupčeve odluke o kupnji mogu se bolje razumjeti. S najmodernijim dijagnostičkim tehnikama dolazi se do potpuno novih rezultata i do puno boljeg razumijevanja potreba kupaca. To povećava prodajni uspjeh i stvara novo razumijevanje prodajnih i savjetničkih situacija.
Sadržaj programa
- Neuromarketing: Spajanje marketinga i znanosti i implikacije na praksu
- Zašto je neuromarketing potpuno novi pristup razumijevanju procesa donošenja odluka za kupce i zaposlenike?
- Zašto kupujemo ono što kupujemo?
- Ukratko o najmodernijim dijagnostičkim tehnikama
- Oglašavanje, prodaja i dizajn proizvoda
- Koje informacije ulaze u našu svijest?
- Neuromarketing kao veza između marketinga i znanosti
- Kako marke i marketinške poruke utječu na ljudski mozak?
- Kako nesvjesno reagiramo na komunikaciju i oglašavanje?
- Kako dolazi do odluke o kupnji?
- Kakve učinke imaju zrcalni neuroni kada promatramo određene pokrete ili čujemo određene riječi?
- Što se podrazumijeva pod nesvjesnim oponašanjem ponašanja drugih?
- Koji su učinci podsvjesnih slika?
- Učinci rituala na naše ponašanje
- Kako nastaju jaki brendovi?
- Koja su značenja vizualnih podražaja, akustičnih podražaja i mirisa?
- Zašto je dodirivanje predmeta koje želimo kupiti toliko važno?
Ciljna skupina
Seminar „Neuromarketing“ namijenjen je stručnjacima i rukovoditeljima komercijalnih poduzeća svih veličina i svih sektora, kao i iz javnih uprava.
